چرا میراث جاویدان؟!

چگونه میتوان بدون احتیاج به سرمایه، شغلی پر درآمد در حوزه گردشگری داشت؟

با درآمد روزانه حدود 300,000تومان  تا 1.000,000تومان!

شغل راهنمای تور یا همان لیدر تور

 

برای ورود به این شغل میبایست دارای شرایط ذیل باشید:

1-دارای مدرک کارشناسی(دانشجوی سال آخر کارشناسی) همه رشته های مورد تایید وزارت علوم .

2-ثبت نام در موسسات مجاز گردشگری و گذراندن دوره آموزشی زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و قبولی در آزمونها واخذ گواهینامه معتبر(فقط گواهینامه سازمان میراث فرهنگی برای ورود به این شغل معتبر است وهیچ مدرک دیگری معتبر نمی باشد)

3-دریافت کارت راهنمای تور از اداره میراث فرهنگی  و گردشگری محل سکونت با ارایه اصل و کپی گواهینامه پایان دوره آموزشی به همراه سایر مدارک شخصی 

4-ارایه رزومه وشماره تماس خود به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجری تور های داخلی و خارجی دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری(دارای مجوز بند ب)

5-بستن قرارداد با آژانس های  دارای مجوز (بند ب)و شروع رسمی فعالیت

 6-داشتن مهارتهای فردی مورد نیاز جهت احراز این شغل از قبیل:توانایی برقراری ارتباط با دیگران-صداقت و مسئولیت پذیری-رفتار مودبانه همراه با احترام-آشنایی به زبا ن های خارجی-ظاهری مناسب و آراسته-داشتن اطلاعات فنی و تخصصی به اندازه کافی-آشنایی به کمک و امداد رسانی در مواقع خاص-اعتماد به نفس-بردباری و متانت و از همه مهمتر علاقه مندی به این شغل.

علاقه مندان میتوانند با ثبت نام در دوره آموزشی راهنمایان فرهنگی (بین المللی یا داخلی)در موسسه پژوهش و آموزش تخصصی گردشگری میراث جاویدان دیار پارسه  پس ازطی 6 الی 7ماه آموزش تئوری و عملی با بهره مندی ازاساتید و کادرعلمی متخصص و مجرب دارای تایید تدریس از سازمان میراث فرهنگی در محیطی کاملا علمی و فرهنگی و بهره مندی از مشاوره  و راهنمایی تخصصی توانمندی های لازم برای ورود به این شغل را احراز نمایند.

شاین گفت:
عالی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش